De in-company workshop biedt bedrijven een unieke kans om te onderzoeken hoe de belangen van de verschillende stakeholders (medewerkers, leveranciers, klanten, maatschappij en aandeelhouders) beter meegenomen kunnen worden in de bedrijfsvoering.
Het doel van de workshop is om bedrijven te ondersteunen met inzichten en praktische handvatten om medemenselijk ondernemen verder te verankeren in de bedrijfsvoering en vanuit hier een plan van aanpak te maken.
Hoe werkt het?
De workshop is erg praktisch ingericht en duurt een dagdeel. Hierin presenteren we de uitgangspunten van medemenselijk ondernemen, geven handvatten mee en maken we direct met de onderneming een plan maken voor een concreet handelingsperspectief. Centraal staat hoe je gezamenlijk invulling geeft aan je activiteiten, gericht op het welzijn en de behoeften van al je stakeholders.
Tijdens de workshop leer je over de theorie achter het gedachtegoed, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, ga je actief aan de slag met vaardigheden die nodig zijn voor het organiseren van medemenselijkheid in jouw organisatie en leer je van praktijkvoorbeelden van andere bedrijven. De workshop wordt altijd aangepast aan de wensen en relevante vraagstukken die bij het betreffende bedrijf spelen.
Voor wie?
De workshop is gericht op senior professionals, waaronder C-level, ondernemers, managers en adviseurs. Zij richten zich op de lange termijn strategie, bedrijfsvoering en/of operationele kant van hun organisatie zoals HR, innovatie/business development en inkoop – en zijn bezig of willen aan de slag met het medemenselijk organiseren ervan.
Investering
Op dit moment bieden we de workshop, ter waarde van € 4.000, nog kosteloos aan. Er is ruimte voor 10-20 deelnemers. Je krijgt dan de workshop van een dagdeel, inclusief voorbereiding, intakegesprek en een praktijkgids* voor alle deelnemers kosteloos. Deze gratis workshops zijn tijdelijk beschikbaar.
*Alle deelnemers krijgen een exemplaar van de praktijkgids Anders Groeien – Een medemenselijke aanpak van duurzaam en maatschappelijk ondernemen, geschreven door prof. dr. Harry Hummels en Erik Hilgers.
Interesse? Neem contact op met Karin Rozema voor een kennismaking via krozema@goldschmeding.foundation of meld je aan via onderstaand formulier.