Campagne ‘Dat is pas echt goede zaken doen’

Campagne ‘Dat is pas echt goede zaken doen’

Groei, winst, succes. Het zijn termen die we associëren met
economische vooruitgang. Maar wat is dat waard als ongelijkheid groeit, schaarste toeneemt en werknemers uitvallen. Het is tijd om medemenselijk te ondernemen.

Tijd om niet te bedénken, maar te wéten wat de ander nodig heeft. Simpelweg door vragen te stellen en écht te luisteren. Door verantwoordelijkheid om te zetten in actie. Zo werken we samen toe naar een toekomstbestendig bedrijfsleven. Dankzij mensen die opbloeien en meegroeien. Want dat is pas écht goede zaken doen.

En écht goede zaken doen, dat willen we allemaal.  Maar wel op een manier die bijdraagt aan meervoudige waardecreatie en de belangen dient van alle betrokken stakeholders. Daarom geven we, in samenwerking met de Goldschmeding Foundation, met de campagne ‘Dat is pas écht goede zaken doen’ opnieuw invulling aan dat begrip.

Wil je weten hoe jij kunt bijdragen? Kijk dan op www.echtgoedezakendoen.nl

Deel dit artikel: